Tuesday, November 18, 2008

Should i rely on everbody

Dulu memang aku tak suka rely pada org lain..even parents aku...sebab dari kecik aku memang akan puas dengan usaha sendiri...but then...pada 1 hari berlaku sumthing yg worse kt aku..then My Lovely Mom come to me dan terus tampar aku...apsal tah..tp dia telah menyedarkan aku tentang sumthing...sesuatu yg berharga..tanpa kata2 just penampar jepun ja yg hinggap di pipi aku...dan dia mengubah pendirian dalam hidup aku pada masa tuh..dlam hati aku tau yg hati dia berkata dari cara mata dia memandang aku

NIZAM....You don't have to suffer alone..
you don't have to carry the burden by yourself..
let your friends and family take some of your pain..
and the resolve that goes with it!!
pernahkah kau fikir tentang orang di sekeliling kau rasa?
while you tried to carry everything on your own..
Could you please share how you're really feeling with us?
we're family rite?
we're supposed to share how we feel inside...

No comments: